and so it goes on..- Moa

Måste berätta om en rolig grej som hände igår. Jag mamma och resten av familjen hjälptes igår åt med maten. Vi skulle käka enchiladas och jag står och hackar sallad. Plötsligt hört ett splatter bakifrån och känner en klippig sörja över hela min rygg. Då har mamma alltså lyckats med att spränga en förpackning krossade tomater. Allt jag säger är Mitt hår och suckar då kommer isak och tröstar att tomat kan ju inte vara dåligt för håret. Jaja så ni vet ni vad som händer om ni uptcäker att jag luktar tomat idag. Pallade inte tvätta håret utan mamma borstade ut bitarna ovanför hanfatet. Så är det. nu ska jag till skolan, ha en bra dag alla ! Peace

Min dag idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0