You're not coming back again - Moa

Aaaaaaaah, fick just veta att det inte alls blir nå jobb i morrn. Attans hade verkligen förväntat mig det! meeen hoppas jag får dras med maria iaf, kanske dra ner på torget och kolla. Händer ju en hel del där i morrn demostrationer hit och dit. Min samhälls lärare sa något klokt om att bara strunta i dom. Låta dom mötas av ett tomt torg. men eftersom dom har valt sveriges nationaldag då en massa andra saker ska pågå där. Sååå det är nog klokt att demostrera för att visa att vi inte vill ha dom här. Men om det blir bråk är det ju såklart lika dumt. Jaja ser vad som händer, om jag och marran tar snabbis dit ner eller inte. Sov gott alla


börjar lära mig en del på ps.
Stolt är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0