You can't say stuff like that to me - Moa

Heeej, lite besvärligt att skriva just nu. Eftersom jag hockat upp min bärbara till bioduken. Haha har nämligen sett på twillight med felle, grät nästan lite. Men bara nästan. Annat än det är jag lite irriterad på vädret... Skulle ju sola i da, men det blir ju inget av. Något som känns bra är att studiebidraget kommer idag. Jag och Maria har tjaffsat om det där , för det verkar helt ologiskt att vi skulle få det. Men men idag har det klirrat till på kontot, tror jag iaf. Turde för jag är helt fattig annars. det som suger är att det måste sparars till turkey. Kom på igår att det inte alls är särskilt länge kvar innan vi drar i väg. Veckan just innan skolan börjar, kommer bli kung. Ska köpa en jävla massa adidas koftor och annat billig skit inte helt fel att va äckligt brun till skolstarten heller.
 
coolare än dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0