i don't need you in my life- maria

Godmorgon folket! Nu fick jag just veta att det inte blir att jobba av någon andledning, varför vet jag inte än!känns som vi verkligen skulle behöva mer pengar men går det inte så går det inte. Antar att det blir att vara med Moa iallafall och vad vi ska göra har jag ingen aning om än.Kan även säga att nu är det massa nazister nere vid stan, hörde att några av dom hade redan kommit igår,en vän till mig hade nämligen gett dom fingret och som TUR blev det ingen fight, nu vet jag inte om det var det han hade förväntat sig men peka för fan inte finger pucko!!!! dom tar dig med lillfingret(a)!haha.aja nu ska jag ringa Sammy en snabbis så hare!

Det hära fingret känns ganska farligt just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0