tröttheten sviker en.. -maria

Jag är så grymt trött just nu och klockan är bara 12 snart, sitter här och gäspar i mängder men det kan vara därför jag har inte sovit mycket alls dom senaste kvällarna och det ska jag ta igen inatt, blir att lägga sig efter det hära inlägget och underbart kommer det bli!Kvällen har bestått av cissi och vi glassade runt vid älven,käka jordgubbar och mös bara sönder och det slutade med att vi låg döda i soffan och såg på en film men mina ögon höll på att svika mig så var dags att sätta sig på cykeln.Även påväg hem så ropade några turkar efter mig att jag skulle stanna och dom ville veta mitt namn men såklart titta jag bara tvärt på dom och glad var jag inte kan jag säga! nej men nu är det dags att lägga sig i sängen så natti!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0