När ska man börja ta tag i bloggen igen, det är frågan.. -maria

Jag har faktiskt inte så stor lust att blogga när solen skiner och det är typ varmare inne än ute och det är inte positvit någonstans!Det värsta är att jag kan inte öppna fönstret för det ska ALLTID komma in nått jävla kryp tillexempel en geting och då blir det att skrika,stänga dörren och aldrig mer gå in i mitt rum:$Dagen har iallafall bestått av att sola ryggen eftersom den var blek medans min mage har rätt så mycket färg så nu ska det vara lite jämnare iaf:-) Kan även berätta att den hära dagen verkligen inte är min dag, men alla har väl sina dåliga dagar antar jag, ellerhur? så blir att stanna hemma så jag inte smittar av mitt dåliga humör till någon annan! men hoppas ni får en trevligare kväll än vad jag kommer få!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0