man kan inte bli älskad av alla.. -maria

Jag och min bästavän satt igår kväll och pratade om rykten vad folk tycker om en osv.Folk tar en efter utseendet och man blir kallad fjortis och vissa får höra ännu grovare saker.Alla har nog vart med om det hära speciellt när man bor i en liten stad och här kan jag säga att det pratas om allt som rör på sig.Nu säger jag inte att jag aldrig gör fel och pratar om andra för det kan hända, men jag är så otroligt less skitsnacket.Men det mesta handlar om avundsjuka eller att man är osäker på sig själv. Så nu är det dags att sluta bry sig om vad folk säger och ni borde göra desamma, även fast det är lättare sagt än gjort men det är bara så att man kan inte bli älskad av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0