Living their lies somewhere- Moa

Tjeenare. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, fast vi har ju lovat att skärpa oss så ett inlägg blir det. I går kväll spenderades med Vera, Cornelia och jenny ute på veras altan med te filtar och en packlista. Ja för dom drar i väg till arvika idag! Såklart fick jag ju följa om jag ville men pengarna räcker inte till, och jag är tveksam att jag skulle få fara. Jaja det ger ingenting att deppa över det nu, idag ska jag istället följa Pontus till tandläkarn. Åååh när jag kunde ha suttit i bilen mot arvika! Snyfft. Sen blir det älven igen med Maaariiaa. Det ända som gör mig peppad på den här dan. Hoppas vädret blir kuung  för då kan jag faktiskt leva med att befinna mig i skellhell iaf för denna dag. Där i mot vet jag inte vad jag ska göra när m far till linköping i 2 veckor.. Jag kommer sakna dig så in åt helvette!


♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0