it was nothing- Moa

Tjeenare, Känns som om det var länge sen jag skrev. I dag har det inte hänt mkt. >Svenska,so prov, och mac-salen med madde i några timmar.  Kom faktiskt just hem faktiskt. I kväll är det träning som gäller, Är inte jätte peppad efter faiskot i tisdags men det blir ju såklart roligare så fort reb'll be there.  I morrn sista seriösa dagen innan sommarlovet. Har lite beslutsångenst när det gäller skol avslutningen, jag vet inte om jag ska fara eller inte. Skulle egentligen bara bli stressigt, men man måste ju fara, + att det känns lite tråkigt att missa. Men vi ser hur det blir. Kanske lånar jag något av mammsen eller nån och far, eller så struntar jag i det. Är avis på maria som typ har sommarlov nu! orättvist är det. Iaf ni får ha en bra kväll!


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0