If i fall -maria

Nu sitter jag här och nyss sett flera the hills avsnitt och jag blir aldrig less! var ju tänkt att jag skulle ha vart med m nu men det blir efter maten istället och hur jag ska komma mig hem är fortfarande ett mysterium eftersom jag kanske inte får någon skjuts och dom vill inte jag ska gå själv genom stan på natten när dom typ krigar där, eller vad man nu ska kalla det(?)
Kan tänka mig att kvällen kommer bestå av bus,basket kanske ellernått liknande, vi har ju nämligen inte världens bästa väder men bara att klä på sig hela garderoben så är det fixa......,okej jag överdrev kanske lite nu men.


usch vilken dålig kvalla, men får duga för hitta ingen bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0