i wanna be with you - maria

Hur varmt var det inte idag då? men såklart såg det inte lika varmt ut då jag for så tog mig ett par byxor och t-shirt och skulle föredra korta shorts och ett linne iallafall men icke som nicke det blev att gå och svettis ihjäl för oss både men det stoppade inte oss från att busa!Dagen bestod av,picknick(smakade skit:$),försöka zooma in folk som åkte gummibåt,glass,vattenkrig,kort,skratt och en massa snack! en helt underbar dag med andra ord:-) ikväll var det tänkt att vi skulle kirra en gummi båt eftersom min gick sönder igår och vi får se hur det blir! så kanske blir att dra sig och åka eller chilla med jordgubbar och mysa sönder. både låter king eller vad säger ni? men ska gitta hare!♥

Bilden skulle vara oseriös enligt mig men cissi kör på det seriösa!fulare bild är svårt att finna men det bjuder ja på:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0