i don´t need you anymore... -maria

Nu sitter jag här och oroar mig  för morgon dagen för då är det inte vilken dag som helst, nej jag ska fara och laga hål och inte nog med det, klockan 9 på morgon! sjukt nog har jag börjat sova till 12 MINST.aja det är deras problem att dom kommer ha en skrikande maria där eftersom jag vågar inte ta någon bedövnings spruta....
Men när jag kommer mig ut till emma så kommer nog allt bli mycket bättre, ikväll blir det nämligen så att vi ska varva mario:$$$ ja, vi vet att vi är coola. Har ju inte träffat henne sen jag kom hem från huvudstaden så det är nått att se framemot.men men nu ska jag fortsätta få tröst av cissi och då kan det låta såhära..

maria säger:
 haha nae typ inte! ännu värre att jag ska laga hål imorgn
-Cecilia- säger:
 hahahaha  !
Näe fyfanva ont 
 eller jmenar.. det kommer gå bra 
maria säger:
 du är mycket till hjälp..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0