i can´t forget you -maria

Jag,cissi och rebecca  bestämde oss för att fara till våran gammla skola, det vill säga sörböleskolan!Jag och cissi var ju där för ett tag sen men då var inte favvo läraren Krister där så vi skrev ett brev till honom istället(kärleks brev;-))Han erkännde att han fick sig några skratt efter att ha läst det dära, även vi fick det när vi skrev! ja vi tycker vi är roliga:$$$$
Blir iallafall att dra sig uttåt efter maten igen, för att umgås med  brudarna och vad vi ska göra är ännu oklart.Vi hade tänkt oss älven men vädret ändrar sig ju hela tiden.Nu är det även bara 1 dag kvar innan det är dags att säga hejdå till dagiset och kan säga att jag saknar det redan, men jag får väl kidnappa mina favoriter:$nejdå men nu ska jag dra mig. ha en rolig kväll, för det ska iallafall vi ha!

jag är sugen på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0