People that are meant to be together, always find their way in the end- maria

Gud vilket underbart väder!Har legat ute och stekt i lite mer än en timme önska bara att jag inte vart så fort rastlös och kunde ligga längre men det går inte för mig och speciellt inte själv.Har även vart duktig och smört in mig och lagt på mig en ansiktsmask så att huden inte torkar ut,för finns inge värre än torr hy.Planerna för idag blir att bara ta det lugnt och även fara och träffa Johan en snabbis och se vad han ville prata om men sen ska jag nog bara lägga mig framför en film eftersom jag låg och kallsvettades inatt och vill verkligen inte bli sjuk, inte nu på sommarlovet.Men nu har det gått 15 min så dags att tvätta bort ansiktsmasken!tjing:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0