When it was good -maria

Nu har vi kommit oss in från en stekhet dag i poolen men blev även en massa problem på köpet.Det är nämligen så att vi har inte nå varm vatten i slangen där ute så var tvungen fara och köpa några delar och det hettade över hela kroppen och vi orkade knappt gå hem och vad tror ni händer när vi kommer hem? jo det passa inte. Men humöret var på topp för det och vi tog det iskalla vattnet och blanda med några hinkar med kokhett.Fort var det gjort och då kunde man börja steka!Konstigt nog så brände jag bara ena axlen och för det första brukar jag aldrig bränna mig och hur lyckas jag göra det på bara ena(?)hahaaja. Nu ska vi dra oss vidare:-)puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0