vädret sviker en. -maria

Regn,regn,regn seriöst vart tog sommmaren vägen(?) jag gillade mer då vi var den varmaste staden och man började svettas av bara gå ut några sekunder och man kunde ligga ute och steka men nej nu funkar inte det längre.Idag är man sjöblöt över att man har vart ute en stund och man fryser som ett as och det är inte okej, det är inte heller okej att jag håller på att svälta medans mamma är så jävla seg på att laga mat.Aja nog med klagandet!Ikväll blir det att skriva en lista om vad jag ska ha med mig till linköping för jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill ha ellernått men det blir nog bra! aja nu ska jag gå och käka plättar men ni får hare gött:-)

tänkte även bjuda på en låt!
Sex on fire-kings of leon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0