Linköping -maria

Tjenare folket! Idag har vi dragit in på stan och vet ni vad, jag har hittat kläder och inte bara det saker till rummet och det kommer nog bli hur mysigt som helst. Vi har även just kommit oss in efter att ha spelat kubb ett antar gånger och kan säga att mitt lag var inte det bästa och att jag var med gjorde inte saken mycket bättre kan jag lova, vem blir sur om inte jag(?) dålig förlorare som man är.Vart kvällen tar oss har jag ingen aning om, men kanske bara blir att se film ellernått för nu har det just börjat regna men det blir skönt det med eftersom piggheten sviker en.Nej men nu ska jag dra mig från datorn.pussss♥

Erik hassle-nothing else matters

Kommentarer
Postat av: pea

var du i omids lag eller? hahahaa =)

2009-07-19 @ 23:12:59
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0