baby - maria

Nu sitter man här tröttare än aldrig förr och mår fortfarande illa sen alla karuseller igår, konstigt nog börja både jag och moa må illa och ingen av oss brukar det, men aja kul hade vi iallafall men önska faktiskt att vi hade betalat in oss på området.Ikväll blir det att vara med min emma och det blir nog sista gången innan jag far till linköping så vi måste passa på att mysa i massor:$ jag minns hur jobbigt det var att vara utan henne en vecka och hur kommer det bli när jag är det i två hela veckor(?).faktiskt många man kommer sakna men vafan, mobilen är ju alltid med så;-)nej nu ska jag gå och äta bullar och hoppas på att illa måendet ska försvinna! hare puss!


förövrigt saknar jag att mysa med emmas katt:$eller malins men endåhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0