i don't wanna know -maria

Jag ligger fortfarande i sängen och är helt död, har legat här i flera timmar men endå så har jag inte fått någon energi att göra nått vettigt, men då är datorn ett bra tids fördriv!Alldeles strax ska jag lägga mig och titta på någon bra film och vet ännu inte vilken, men tack vare emma så vet jag iallafall vad det är på skivorna för hon tog orken att titta igenom alla och skrev på dom.tack för det!♥Nej men nu ska jag bara titta igenom några bloggar en blir det att äta nå gott och halv
sova,hoppas ni har en bra kväll:-)puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det mellan dig och Thomas egentligen, du nämner han ju aldrig längre??????

2009-07-29 @ 01:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0