varför inte, när man inte har nå bättre för sig? -maria

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: känner en annan som brukar göra det ofta;-)
Titta på dig själv i spegeln: nej har aldrig gjort.....(?)gör väl alla.
Gnälla: ja när jag inte får som jag vill:$
Skrika: haha händer.
Sova: jaaaaaaaa.
Ha ångest: händer typ aldrig.
Skada dig själv med flit: ja älskar det!!!nae skulle inte tro det.
Ta mediciner du inte borde ta: nej, ganska så onödigt?
Vilja dö: "döda mig" brukar väl komma ut ibland, men inget man menar haha
Drömma mardrömmar: typ aldrig
Drömma sexdrömmar: haha asså
Ta droger: nejfan
Försöka vara annorlunda: nae,ellerva
Klä dig i svart: älskar det.
Gå till kyrkan: nej, tråkigt som fään.
Gå i skolan: har man så mkt val.....
Röka: njae.
Ha sex: när man har ett förhållande, ja
Ljuga: nej oftast inte.
Hata folk: brukar väl säga det, men hata är ett starkt ord.
Lita på folk: kanske för mkt ibland?

VEM:
Saknar du:
en massa,
Vill du döda: ingen förtillfället.
Rörde dig sist: alle
Vill du slå: MG!(a)
Kysste dig sist: d
Vill du kittla: alla
Kramade du sist: pontus,
Vill du prata med: vem vill jag inte prata med
Skrek du på sist: datorn faktiskt för att den fucka sig
Vill du vara som:?haha
Sårade dig sist: minns faktiskt inte.
Vill du bli galet full med: med dom det är roligt attt bli galet fullll med
Gjorde dig riktigt glad senast: att min beställning funkade för engångs skull haha
Fick du sms från senast: sammmmy.
Ringde dig senast: emma.
Är snyggast på jorden: finns en massa.

HAR DU:
För många vänner:
kan man ha för många?
Förföljelsemani: hahava?:$
Tvångstankar: kan hända, måste blinka en extra gång ibland....haha
Någon annan psykisk sjukdom: neeeje
Någon fysisk sjukdom:nopppp
Någon skada: inte för tillfället!
Färgat håret: jajemen det har jag
Brutit några ben: aaah
Några piercings: i vinter
Egen dator: ooja
Bra självförtroende: funkar
Kysst någon: jajjjemen
Sagt jag älskar dig till någon idag: nja
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: oja det har jag.
Dumpat någon: yes..
Stulit någonting: ...
Lämnat landet: nja
Tuttat eld på nått: jag tuttar och cissi släääcker
Gjort något olagligt: ah.


HUR:
Går du: haha vet inte, tänker man på hur man går så blir allt särt.
Svarar du i telefonen: hallllå
Fördriver du tiden: gör det hära
Mycket pengar har du: vill ha mer
Tjänar du pengar: jobbbar
Ofta diskar du: aldrig.
Ofta städar du: typ aldrig
Många stör du dig på: ett antal
Ofta träffar du din familj: varje dag oftast.

TROR DU:

Att du kommer bli något: ojjja, rik som styyyk
På gud: nej, eller ibland(a)
På rymdvarelser: haha nja vet jag inget om
Att folk tycker om dig: brukar då få höra det
På ett liv efter detta: njaaaa kanske!
Att fiskar kan tänka: faktiskt
Att du kommer leva länge: märker vi nog;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0