tidsfördriv. -maria

Vad gjorde du kl 2 inatt?sammy
Hur svarar du i hemtelefonen? "hallå"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "hallå"
Ringer det mycket till dig? hyffsat
Ringer du mycket? nej
Vem ringde du senast? sammy
Hur mycket pengar har du? på mobilen har jag 170kr, mina gratis sms räddar mig!
Senast kramat? emma♥
Antal timmar sömn inatt? 5 kanske
Sov du ensam? det gjorde jag
Vem sov du hos senast? moa
Vem sov hos dig senast? moa
Vem vet mest om dig? emma,moa&sammy
Vem vet du mest om? samma
Vad ser du fram emot? det mesta!
Vad vill du ha just nu? massvis med pengar.
Vem stör du dig på? många
Vilken buss åker du oftast? åker aldrig buss, bara på vintern till skolan.
Vilken årstid är det nu? sommar!
Har du varit kär? oja.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? inte brukar då jag ragga.
Vad åt du senast? mackor.
Är du polare med grannarna? polare kan jag väl inte säga, men vet vilka dom är!
Har du varit på ett party? arå.
Har du varit utomlands? länge sen men visst
Var är dina syskon just nu? hemma trorja? eller hos sarah
Vilken tid gick du upp imorse?12 ellernått
Vad är det första du gör på morgonen? tittar på mobilen vad klockan är.
Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek"? det tror jag.
Skulle du kunna i någon situation mörda någon? dum fråga.nej
Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr? :$typ..haha
Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm, vad skulle du göra? förbannad/äcklad.
Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon? om jag hade vågat vet jag inte, men skulle vilja om det skulle behövas.
Om du misstänkte att din pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hans dagbok? nja kan hända.
Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?
haha vem skulle itne behålla den!
Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?
usch nej.
Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän? min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0