Nobody knows- Moa

Åååååååh kan det sluta regna nån gång så att jag kan klippa gräset, orkar inte skjuta upp det längre! Det är ju desutom en av de värsta hushållsysslorna som finns! klippa gräset, diska &damsuga. Jag orkar inte med min egen klumpighet tappa saker osv, sen blanda in porslin eller apparater är ingen bra idé. Men samtidigt får man ingen dålig sommarkänsla av lukten av nyklipptgräs dock, men samtidigt ska man stå halvvägs in i en buske och riva sig på armarna och få bladlöss i håret känns inte så peppande. Jag tycker brorsan kan komma hem från den där stugan han är och med sina långa armar och klippa den i stället så jag slipper riva mig sönder och samman. Nu blev det här ett långt hatinlägg till gräsklippning och regn, + en pik till brorsan att komma hem. Hade HOj


broder isak

Kommentarer
Postat av: linnea

regn</3

2009-07-07 @ 22:23:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0