Just let me know.. -maria

Tror jag aldrig har vart såhära seg i mitt liv, jag somnade sent och vakna sent men endå så var jag segast i världen och som tur hade jag moa med mig som var lika seg som jag.Men när jag kom på att vi hade bakat choklad bollar så orkade jag mig upp(smal osv:$) men såklart var det slut så var bara att göra nya så vi skulle orka oss till stan.Kom dit med ingenting och kom faktiskt hem med en tröja! Tänkte visa den lite senare för orkar inte ta kort på den för tillfället.Allt jag orkar just nu är att sega framför datorn och sen blire det att slå på en film och somna tidigt.För imorgon blir det att jag,moa och felix far till golfbanan och då får man ju inte vara trött;-)hare!

Igår kväll kom jag och moa på att vi skulle pröva det hära, tog ett tag innna jag hajja det, men se bara resultatet;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0