Ingen bra idé - Moa

Det var ingen bra idé att Maria lämnade mig ensam här hemma, ensam att sköta bloggen. Har inte lust att skriva & har inte så mkt att skriva om eftersom jag knappt gör någonting nuförtiden. Idag har jag bara legat och längtat eftersom sommaren! Vad hääände med vädret!? Snart drar jag utomlands iaf, men det känns så konstigt att längta eftersom då är sommarn slut. Nån dag efter vi kommit hem börjar skolan igen. Ska börja träna igen frästen, löpa och hålla i gång lite. MIn kondis är hopplös nu efter veckor av latande.Så nu ska jag börja ta tag i saker och ting. Jag kommer avlida i morrn på paintballen, kommer att vara hel slut efter bara några steg. Så tänk på mig i morrn. Jag lär behöva det! Hade bra Peace


SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0