Im not like that -Moa

inge jobb idag eftersom det var så sugit väder. i stället har jag sett två filmer med mamma, seven var lätt bäst. Shit vad äcklig den var jag fick inte nådigt ont i knäna. Haha ni kanske inte visste det om mig men om jag ser nån som gör sig illa på film eller i verkligheten så ilar det som fan i mina knän. ISak satt och bläddrade på teven för nån dag sen och fastnade för nån slags krigsfilm. Hur som helst var det en dude som skulle dra i väg en kille som var skadad. Men han var alldeles för brännskadad och därför lossnade huden över hela benen. Oj oj oj vad det gjorde ont i mina knän. Jag kunde inte resa mig på typ 5 min. Tack och lov har jag inga planer på att bli kirurg, det hade inte mina knän klarat av. hade Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0