I ask nothing from you - Moa

Heej på er. Dålig uppdatering från min sida I know, men vi har haft en del problem med internet  så jag skriver nu istället. Som ni kanske vet befinner sig maria nu i stockholm på våg mot linköping. Jag saknar henne redan& jag oroar mig lite hur det ska gå för mig att sköta bloggen utan henne. Iaf, Det har hänt en hel del grejjer sen senast jag skrev, jag har köpt mig ett par läsglasögon för att mitt huvud kändes som det skulle sprängas nästan varenda kväll. Inga märkvärdiga, bara läsglasögon. Förutom det så är det kanske bestämt paintball med johanna på tisdag om jag bara kan låna till mig pengarna. Det saknas cirkus tvåhundra& jag hoppas på att pappa känner sig givmild. För jag är aspeppad! Har alltid velat prova& desutom är det med mina saknade Johanna. Saknar min gamla franska grupp lite då och då. Det var ett härligt gäng. Har inte mkt mer att tilläga. Ha det gött, peace.

Johanna jag och carro i en scen från franska filmen je l'ai vu som vi gjorde i nian.
SJUKT KUL var det. sämst kådespelare var jag, men som sagt vi hade galet kul!
Kanske kan jag lägga in den sen, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0