Give it to me -maria

Behöver jag säga nå mer än att kvällen kunde inte bli bättre? nae jag tänkte väl det.Ikväll hann vi med:
-Göra bort oss(som vanligt)vid obs,
-En fullgubbe som titta i en tidining och som säger"Vad är det hära egentligen,alla i skellefteå är så fula och dumma
-Baka äppelpaj.
-Vattenkrig för hennes del,försöka kväva henne för min del HAHA.
-Spela wii och hör och häpnas vi sammarbetade(?)men kan erkänna att lite slagsmål blev det också för den delen:$

Men nu ligger jag här död efter en hårdsam kväll och kommer säkert somna när som helst men hoppas ni hade en lika trevlig kväll som oss:-)! Nu blire att nöta mer data sen sussa så natti!♥

Jaa..jag har svårt att vara seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0