Försökte spela cool, som att allt var normalt -maria

Godmorgon, eller det är inte speciellt mycket godmorgon för mig eftersom jag vaknade typ halv 8 om inte tidigare för att mobilen ringde men antar att alla andra har fått sova ut:-)! Kan berätta att jag hade min bärbara hårdisk på sängen igår och sen råka den ramla ner på golvet och vad tror ni händer då(?), jo såklart börja den klicka som fan och börja låta en massa och det kom upp en varnings ruta"Allt du har sparat på "F" kan försvinna" jag tänkte bara "vafan så dära har det stått för" och jag for ut och sen när jag och emma skulla sätta igång hårddisken så har den pajjat totalt.Det värsta är att alla mina bilder var där,musik och även filmer...jag ska då alltid ha turen på min sida!Men nu har jag lärt mig iallafall att när det kommer upp en varnings ruta så ska man göra det som står och hoppas ni gör det så ni inte heller förlorar allt på datorn!

fuck u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0