Ändrade planer -maria

Godmorgon folket! idag tog jag en ganksa stor sovmorgon förut att min bror ringer på min mobil klockan 8 och säger att jag ska öppna dörren, fel att ta med sig sina egan nycklar.Men somna om lika fort och vaknade ungefär 12 tiden skönt som stryk är det förutom att man får panik över att man har sovit bort hela dagen. Ikväll blev det ändrade planer och vi ska endå fara till festivalen fast vi kommer oss inte in på området jag tänker spara mina pengar till linköping så man kan shoppa där:-)! Men jag fick mig ett åkband för 50kr ist och jag kan säga att jag tjänade jävel på det.Sååå nu syns vi där borta ikväll folket!♥

Nu kör vi:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0