Troligast östersund efter studenten. -maria

Från att vara tjejen som aldrig pluggade och var tvunge att gå IV ett år till tjejen som har pluggat varje dag hela veckan.. Jag känner knappt igen mig själv men det är positivt,ska jag lyxas bli det jag verkligen önskar och jag hoppas att jag inte hinner ändra mig det är iallafall frisör. Jag vill vara den tjejen som folk vill komma och klippa sig hos och jag vill se deras leende på läpparna när dom är klara. Jag älskar att göra folk glada och alla vet ju att håret är en stor del både för tjejer och killar;-) därför flyttar jag troligast till östersund efter 3an och går en frisör utbildning på ett år och önskar verkligen jag får Moa med mig, vi kan ta stockholm om du vill(a)? bara jag får med dig:$$ Jag har börjat sakta med säkert med klippningen redan nu. Dom som har offrat sig är:Johan,exetThomas,Pappa,Jessica osv sen har jag även färgat massa hår. Bara när jag färgade Moas hår förra helgen så såg hon hur glad jag blev av att göra det och att hon sa att det vart bättre än vanligt gjorde mig huuur glad som helst! Är det någon som har peppat mig till tusen så är det då hon, en av anledningarna varför jag vill ha med henne på hela den hära resan. loveu!



Kommentarer
Postat av: mois

Följer dig vart som helt bejb, men helst stockholm(A) Så länge du får göra det som gör dej glad.frästen måste jag nog färga håret innan jul igen ;) du är bäst

2009-12-03 @ 22:30:44
Postat av: johan

satsa på frisör säger jag bara, varje gång du har klippt mig har det blivit jätte bra<3xD



det jag tänkte köpa till dig som födelsedags present gick inge vidare så säg nått mer du vill ha:D var med mig snart

2009-12-03 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0