Tisdag -maria

Jag har inte sovit bra på ett bra tag nu vilket syns när man ska vakna och även efter skolan, men det blir att se andra avenyn och kanske sova en stund om jag kan det vill säga.Imorgon blir det att ha en lektion på skolan och då hade jag tänkt vi skulle göra älgar med handmålning eller snarare fil och karamellfärg. Vi får se hur det går och skulle inte förvåna mig ifall det spårar ur, men äsch det gör ingeting. Sen så har även min mp3 lagt av, vilket jag gör mig till ett EMO med stora bokstäver och min mobil går det inte lyssna på eftersom har kasst batteri. Aja får väl gå och sjunga för mig själv när jag går till skolan imorgon det kommer nog uppskattas av andra!


Jag vet att ni gillar min "prov älg";-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0