Scared to confess what I'm feeling, frightened you'll slip away. - Moa



Hej på er, är det tisdag i dag ? Haha jag är redan helt dagborta. Jul lov gör en gott kan jag ju lätt säga. Kollade just ut genomfönstret. Det snöar! Igen! Det är tyå 1 meter snö! Shit, I love!!! En annan sak jag älskar är sammy. Haha japp grabben har trueblood. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Snart är det jul också. Och i dag blir det fullt upp. Ska hinna ner på jobbet och fixa marias julklapp. Sen stan och klippa burret på henne. Sen i kväll väntar VERA. Underbart. Hoppas att jag hinner trycka in en liten granjakt där i mellan också. Jag har nämligen lovat mig själv och Linus att fixa en liten gran till hans lägenhet. Har redan köpt julkulor. Nu ska det bara fixas en gran att hänga dom i!. Ja nu ska jag sminka mig, fast det lär försvinna direkt. Men men :) Hade bra folket.


Miss u.

Kommentarer
Postat av: sammy

haha ^^ hur ska jag skicka det till dig då? =)

2009-12-22 @ 11:57:50
Postat av: westin

I miss u<3

2009-12-22 @ 17:57:09
URL: http://annawestin.blogg.se/
Postat av: m

Haha har ju som redan sesong 1&2. men tack ändå ;)

2009-12-22 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0