Jag såg en stjärna falla -maria

Kvällen kommer bestå av att vara med Moa och även natten hoppas jag och du, jag har fixat en ny skräckis jag hade tänkt vi skulle se inatt. Ta med dig en blöja;-)he he. Annars har vi faktiskt inga planer vilket vi alltid brukar ha men vafan vi kommer alltid på nått inge nytt, varför inte klättra över staket? haha minnen! jag är väl inte den smidagaste personen som finns om vi säger så:$ nej men nu känner jag att det hära inlägget håller på att spåra, har inget att berätta och då blir det såhära.


Jag saknar dig Cissi jag saknar när vi spårar ur,
Förra gången blev det spagetti krig och att dricka vatten med salt i, vad blir nästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0