How Does It Feel -maria

Nu har jag fått mig en ny bäbis det vill säga en ny dator och sedan väntar ännu en till bäbis och det blir en ny mobil, inte illa eller hur?;-)Hur som helst var gårdagen skit mysig även fast ingen i släkten hade julstämningen med sig men när julklapps leken kom igång var det två tjejer som skrek halsen av sig, det vill säga jag och elin! Det är så sjukt hur stressad man blir och man vill just ha en julklapp och det är bara 1 minut kvar, usch! Hur som helst har jag inga planer för idag kanske blir att ta det lugnt och peppa för imorgon då det blir åka pulka,grilla spela spel osv, kommer bli toppen:-) Men nu väntar jag ett samtal från sammy så hades flickor och pojkar!

Bildbristen är igång hö hö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0