Good damn your beautiful -maria

-Vakna och vara helt död.
-Städa så pengarna rullar in i sommar.
-Fixa sig så man inte skrämmer folk.
-Dra sig till Rebecca där Cissi också är.
-Åker buss till hamn eftersom skjutsen krånglar.
-Halka 1000 gg, Cissi blir min räddare i nöden.
-Frysa ihjäl eftersom man tror det är sommar väder.
-Drar till ica och börja spåra jävel.
-Komma hem och slå igång en skräckis ingen bra idé.
-Håller cissi i handen och är rädd som ett litet barn.
-Skrika av rädsla och inse att jag inte bara jag som är rädd.
-Vad cissi gör går vi inte in på, men dö av skratt gjorde vi.

Och nu är man hemma efter en underbar kväll med underbara brudar:-) KING ÄR NI.



-Cecilia- ♪ säger:
ja blir typ gråtfärdig du är fan debästa maria ,du förstår fan allt och du bryr dig så extremt ! du är fan guld värd


Förövrigt gjorde det hära min kväll en aning bättre.

Kommentarer
Postat av: C&R

Hahahahahaha Bästa kvällen någonsin fyfan

att göras om är ett Stort MÅSTE

2009-12-29 @ 02:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0