En liiista -maria

OM JUST DIG

NAMN:
Maria
FÖDD:
921211
BOR:
skellefteå
SMEKNAMN:
har typ inget? ellerjaa moa har gett mig ett " knäpp" tror jag får höra 22222 på en kväll?
FAMILJ:
mamma,pappa,bror
SKOLA:
balder

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:
verkligen
ÅNGRAT NÅGOT:
minns inte? men kan hända
LJUGIT:
inget jag kan komma på iallafal
SVIKIT NÅGON:
nej inte det heller
KÄNT DIG SÄMST:
gör väl alla någon gång?
GRÅTIT:
ah
SKRATTAT:
jag skrattar typ hela tiden så
VARIT SJUK:
ah förkyld och håller på att bli nu också känner jag
VARIT UTOMLANDS:
nej men vi kan fara typ nu?
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
ah

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
det händer ibland
SKRATTAR DU OFTA:
ah som sagt, typ hela tiden
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
har skit tråkigt
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
jodå bara bra
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
alla har väl hemligheter för sina föräldrar? vet att du läser det hära mamma men äsch
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
Jag har lätt att börja gilla någon men har svårt att bli kär, men när jag lix blir det då jävlar
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
vem är inte?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
vet faktiskt inte, hoppas ett föralltid finns
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
ah
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
absolut!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
brukar oftast falla för badboys
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
Vara söt på sättet och het utseendemässig
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
Lååång! iallafall längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:

Helst brun, men spelar inte så stor roll.


OM DIG :
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunett
ÖGON FÄRG:
brun
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
långt
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
Haha, ah
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
jaa har blivit bättre på att spara nu;-)
SMINKAR DU DIG:
jaa det gör jag!
HAR DU ETT JOBB:
nae... någon som vill ge mig?
KLÄDSTIL:
ganska vanlig


Kommentarer
Postat av: alexandra

pucko... du är inte född 92?:)<3

2009-12-26 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0