Det hära önskar jag av just dig Johan -maria

Postat av: johan
satsa på frisör säger jag bara, varje gång du har klippt mig har det blivit jätte bra<3xD

det jag tänkte köpa till dig som födelsedags present gick inge vidare så säg nått mer du vill ha:D var med mig snart

 

Svar: för det första puss på dig johan.Sen gör jag mer än gärna en önskelista, här kommer den:

Utomlands resa,plus huset. (du får följa med, om du är snäll)

Ungefär en sån hära bil, fast lite snyggare! varför inte en dyrare också?

En walking closet(kom igen, det är inte så dyrt?)

Min mobil är rätt kass, så varför inte en ny mobil? du gillar ju att smsa med mig(hundögon)

Eftersom jag har önskat mig så billiga saker så tänkte jag att du kan ge mig pengar OCKSÅ, jag fyller ju trots allt 17 johan, var inte snål nu.

 

Hoppas den hära önskelistan hjälpte dig på traven.PUSS

 

 


Kommentarer
Postat av: j

hahaha du är sjuk<3

2009-12-04 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0