Cause your smile lights up my day - moa

hej på er. Andra december idag. vet ni vad det betyder? Jo att julen närmar sig med stormsteg! Känns så himla bra. Men tanken på jul gör mig lat, orkar inte plugga alls nu för tiden. Ändå oroar jag mig för mina betyg. Not så nice. iaf i dag ska jag och jobba och i kväll blir det den vanliga onsdagsträningen och greys anatomy tittandet med lelle. Och det är ju nice. Sen MÅSTE jag plugga! hade people peace

Lääängtar, kommer ju nästa vecka! ♥
___________________________________________________________________________

Update: Kom idag !! ska hämta ut dom i morrn, wihie :D

Kommentarer
Postat av: linnea

dödligt snyggaaaaa!!!

2009-12-02 @ 19:15:26
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0