Baby, i miss you -maria

Godmorgon folket, att det är alldeles vitt på marken har nog ingen missat och att julstämingen ökar är nog inte bara jag som känner.Jag hoppas att det har slutat snöa innan jag ska dra mig mot staden för när jag var ute igår kunde man just och pass se, sen halkade man hela tiden. Men idag är en stor dag jag ska klippa mig, även fast jag bara ska klippa topparna och så, så pirrar det i magen. Alltid lika nervös inför klippa mig! Men det kommer nog bli bra, fräscht hår till jul är inte fel:-)! Men nu ska jag börja fixa mig så ni får ha en trevlig dag!


Ni är rätt bra ni!

Kommentarer
Postat av: C

vi älskar dig hun <3 du äre bästa ja saknar dig vi måste ses (L)

2009-12-22 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0