11 december! -maria

Att vakna upp och ha 8 stycken "grattis" sms gjorde min dag så mycket bättre och det droppar bara in mer och mer grattis och säga tack så hemskt mycket! Nu är jag är en stor flicka och krogen nästa... alltså nästa år:$ men endå! Det värsta med att fylla så sent är att alla andra 92or kommer in på krogen så mycket tidigare än vad jag gör, men äsch vafan jag får vänta;-) På min födelsedag fick jag till och med en sovmorgon vilken inte känns helt fel, god lunch och härligt folk på skolan! Sen blir det presenter och massa skoj ikväll=D men aja, nu ska jag börja fixa mig och hoppas på att anna orkar gå en promenad och komma förbi mig! PUSS

Grattis på födelesedagen maria, jomen tacktaack!


Kommentarer
Postat av: sammy

Grattis älskling, ha en underbar dag! <3

2009-12-11 @ 13:28:01
Postat av: Johan

grattis snygging:D du får presenten när vi träffas;)

2009-12-11 @ 14:36:40
Postat av: sara - makeupmylife

grattis =)

2009-12-11 @ 14:44:15
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Cassie - CJsmycken

grattis grattis! :)

2009-12-11 @ 15:01:44
URL: http://jaaacobsson.blogg.se/
Postat av: Josefine Designar Bloggar

Grattis!

Kom in på min blogg och tävla om en bloggdesign. Skriv din motivering till varför just du ska vinna.

2009-12-11 @ 15:10:35
URL: http://designarbloggar.webblogg.se/
Postat av: moster

Grattis Maria , vi ses på lördag, då väntar en present till dig.älskar dig..{moster

2009-12-11 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0