091216 - Moa

Hej på er. Måste börja med att ta tillbaka mitt senaste inlägg. Det var en low point för mig. Nu har jag fått tillbaka min julkänsla. Den kommer och går som vädret gör. I morse var det perfekt och det är det säkert fortfarande, det är bara det att jag sitter på skolan..... åååh jag vill ut! känna kylan bita i kinderna!. Underbart. jaja snart väntar matte prov. som jag inte alls är tillräckligt förberädd för och sen jobb jobb jobb. Sen i kväll ska jag vara med elin, vet inte hur det blir med träningen eftresom jag är så förkyld. Känns inte som om det är särsklilt värt att dö för en workout. Iaf ha en bra dag nu alla kottar. hoj.


Finelin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0