-maria

Dagen har varit helt ok förutom att jag inte var på det bästa humöret imorse men eftersom jag känner så härligt folk så vände det fort.Idag höll jag som sagt i en lektion och det gick bra och ett stort tack till anna som hjälpte att plocka fram och stöka undan, vilket behövdes. Sen har jag inte alls gjort nå mycket idag, klippt pappa lite grann,fikat och bara tagit det lugnt. Dock läste jag en sak på bloggen som min bästavän inte har berättat ett knyst om till mig, tydligen bara jag som ringer och berättar alla små saker som händer till henne hehe, förväntar mig ett samtal av dig ikväll där du berättar allt du har hållt inne för mig!:-)








Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAha ÄR DU SÄR ?! KLART JAG HADE BERÄTTAT OM DET VART PÅ RIKTIGT DIN KORV!!!!!!!!<3

2009-12-16 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0