-maria

Snåla som vi är drar vi oss till ica där det är billigare godis(tjäna) och drar oss hemmåt och grinar åt olika tv serier, jag gråter till mammas pojkar vilket Moa aldrig såg och hon sa just då " åh, det är inge gulligt längre" men då ligger jag och flännar, men sssschhh:$$ Sen efter ett tag när vi ser ett annat program så är det Moas tur att grina vilket jag skrattar åt hä hä! Nej men en sån hära myskväll behövde jag och några skratt fick vi verkligen. Tex när vi just hade kramats hejdå och vi skulle stänga dörren så vinkar moa och av en reflex så räcker jag fingret till henne, ja det var roligare i stunden som det alltid brukar vara;-) aja nu ska jag sluta svamla, PUSS

Jaa jag kan erkänna, jag tyckte det var kul och om jag ska berätta en hemlighet skrattade Moa jävel också vid just det dära tillfället.


Kommentarer
Postat av: m

du är som sagt sär :)

2009-12-10 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0