You mean the world to me.. -maria

Godmorgon! Nu ligger jag här i sängen dödare än dödast och jag vet inte varför eftersom jag sov många mer timmar än jag brukar, kanske blev för många timmar(?)Aja, emma lär ju pigga upp mig senare ikväll och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. bara sitta och titta på klockan och vänta tills den blir vid sex och vet att sin emma kliver genom dörren och ni ska bara veta vad som händer då.. wii!haha. Vi vart så sjukt insatta förra gången även fast vi spelade i två timmar så kunde vi inte slita oss från spelet.Tyvärr var hon tvungen att dra sig hemmåt när vi var som bäst.Ikväll är det en ny kväll och nya tag.Nu kör vi!


En två år bild på emma när hon städar mitt rum:$Observera bilderna på garderoben vi hade ritat då HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0