Gjorde nog allt annat än hjälpte till -maria

Nu har jag just kommit mig hem från Omid, han har nämligen just flytta och då drog vi oss dit och hjälpte han med att tapetsera eller okej inte jag:$ jag gjorde nog allt annat än hjälpte till,målade naglarna,läste tidning,var ute och sola,gick och köpte godfika osv!Men kan skylla på att jag hade fullt upp med annat.Ikväll blir det att hänga med Emma och ikväll blir det fullt ös,du vet vad jag menar;-)!Ska även orka mig att göra egen mat eftersom mamma är inte hemma, känner mig nästa för lat för att göra nått men lär väl bli varma mackor ellernått eftersom laga mat är inte min starka sida.

Denna tidning fick göra mig sällskap idag,
medans dom andra jobbade..(a)

Fick även med dom hära,faktiskt därför jag köpte
tidningen:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0