I miss you -maria

Jag vet, jag har vart sämst på att uppdatera dom senaste dagarna men det beror på att jag inte har vart hemma på nästan 3 dagar,har haft det rikigt bra faktiskt:-)!Just nu så sitter jag och skriver lite på emmas present som jag köpte för någon dag sen för vet ni vad? Imorgon är det ingen vanlig dag för då är det emma&mammas födelsedag!haha.Snäll som jag är så har jag inte köpt nått åt mamma men det fixar pappa åt mig istället(a) kan säga att jag har typ inga pengar kvar så vill helst spara dom få örerna som är kvar, kalla mig snål men det är jag inte:$Nje men nu ska jag fortsätta kladda på men ni får ha en trevlig kväll folket!tjiiing


Kommentarer
Postat av: emma

ÅÅÅHHHH VAD JAG ÄLSKAR DIG MARIA

2009-08-14 @ 22:28:05
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0