Run -maria

Äntligen är det helg, kan seriöst inte kännas bättre  än vad det gör just nu:-)!Hörde dock att Moa inte alls var lika glad som mig som har tappat bort sin mobil på Anderstorpsskolan och kan tänka mig att det blir jävlig svårt att hitta åt den igen, bara att hoppas att någon med ett stor hjärta hittar den och vet att det är hennes.Ikväll blir det att dra sig till bryggorna med,ljus,gott(bara för min del......),filtar,musik och ett stort leende på läpparna(för min del....)haha nae men Moa också även fast hon är en mobil fattigare.
Nej men nu ska jag skynda hem mamma så jag får äta och sedan får dra mig ut, är less på att sitta inne även fast jag kom nyss hem:$ Men skriver kanske lite senare annars får ni ha en trevlig kväll!PUSS

Moa skaffa pengar så vi kan äta gott!!!!


Psst,ska titta om jag hitta en mobil du kan få låna Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0