Maybe i can forget you.. -maria

Åh jag ville aldrig gå från dagiset, hur underbara barn finns inte där egentligen? dock mina favoriter var inte där men träffa dom andra var helt underbart och jag längtar som fan tills man börjar jobba där igen:-)!Sen på hem vägen var det några som hade vattenkrig och vem tror ni dom försökte spruta vatten på när vi cyklar förbi? jo mig såklart,men han missa dålig som han var!haha.Aja när vi kom hem så tog vi oss en glass,satt ute,lyssna på musik och hade det allmänt gött.
Är även en nervös moa som sitter och vaxar bena nu, jag lider med dig stumpan, ser du det?(a)






Kommentarer
Postat av: m

HAHAHAH, ja tack förde gummaan<3

2009-08-06 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0