Tyras show -maria

Jag satt nyss och tittade på Tyras show och det är helt sjukt, så jävla sjukt hur mycket män kan utnyttja kvinnor sexuellt,från att be dom strippa,sälja sig,städa i lättklätt  osv bara för att männen ska tjäna in pengar för att dom inte har nog mycket pengar att roa sig för.Det var en tjej som började sälja sig på gatan redan när hon var 15 pågrund av att hennes pojkvän bad henne göra det som var ett par år äldre än henne, hon fasnade för det och nu är hon 28 och gör det fortfarande.Det blir som en drog för dom, dom kan bara inte sluta.Men det var även några av dom som hade kunna släppa det och gå vidare, inse hur idiotiskt det är och har blivit något stort istället,men det är inte alla som har den turern,vissa sitter fast vid det hela livet.Världen är så sjukt orättvis för det är oftast barn,tjejer,kvinnor osv som blir utsatta för sånt hära.Jag säger inte att jag tycker det ska vara tvärt om att män ska bli utsatta för sånt hära mest, det jag menar är att ingen ska behöva utsättas för sånt hära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0