Strange feelings-maria

Nu ligger jag här i sängen helt död och hur mätt som helst,fast det är man alltid efter man har ätit hos mormor och morfar.Idag är det nämligen min morfars dag så ett stort grattis till dig och hoppas du blev glad över blommorna inte för det var jag som köpte dom men:$!Vi tog oss en promenad runt i skelleftahamn och kan säga att det inte blev en lång sådan eftersom jag och Elin är latast i världen och ville vända direkt, får skylla p att jag är förkyld!Helt okej ursäkte eller hur?Inte lätt att gå när det rinner från ögorna,snorig och allmänt hängig men endå ska man dra sig till skolan imorgon men som tur är har vi sovmorgon till 12.Så jag klarar mig nog genom dagen med lite tur!Nej men nu måste jag gå och snyta mig och titta runt lite på bloggar osv men ha en trevlig kväll folket:-)!

En myskväll skulle inte sitta helt fel faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0